Det är ni som gett mig ljus, ni har hjälpt mig ända sen jag var liten. Utan er skulle livets färg bytas till svart, även om jag felat massa i livet har ni alltid funnits där. Kommer älska er tills mitt hjärta slutar slå, ni betyder så jävla mycket för mig. Kan inte säga annat än att jag behöver er här nu för att orka med detta. Utan er är inte livet värt att leva, ni får mig att må bra. Vill aldrig vara utan er jag svär på livet. Vad skulle jag gjort om ni inte fanns? Skulle aldrig klarat mig, inte en chans, vad skulle jag gjort utan mina änglar? Alla minnen med er är underbara. Vill inget hellre än att ha er i mitt liv. Det är såhär jag alltid vill att det ska va, att vi ska finnas för varandra, vi behöver varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0