HEY HO LET'S GO!

Tjah alla läsare, kan ni kommentera något eller? Värkar inte så, efterblivna jävlar asso! Today efter thaa skola, ska jag va med Min älskade Marre, och Felix kanske ska vara med också, igår gjorde jag inte så mycke, packa, städa sen på kvällen snackade jag med Alex en sväng, och kolla film osv, nu ska jag snart borsta mina tänder, sen ska jag väl gå till bussen eller någonting, och jag åker ju snart, åker på natten till torsdag klockan två hemifrån, sen går planet klockan åtta på morgonen, det tar ca 5 h och 30 min att flyga dit. Är så jävla taggad inför det! Jag är nästan klar med packningen, bara smink, hårprodukter, mediciner som jag ska lägga ner nu, men det får jag göra på onsdag! :)

Känner mig lite smått seg idag, så har knappt fixat mig, och inte ansträngt mig så mycke med klädseln. Men ska nog byta till muse pigg t-shirt! Har gråa mjukisbyxor på mig :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

okej, tack så mycket du hade ocksaå även grym blogg :)

2010-10-25 @ 22:15:48
URL: http://rebeccakassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0