Morning.

Skolan idag, efter det ska jag fixa pass och hämta ut mitt paket, sen när jag kommer hem ska jag plugga på svenskaprovet som jag ska göra imorgon. Vet inte riktigt än vad jag ska göra till helgen häller.. Är lixom sådär om jag ska dra till ed på freda efter skolan och gå på marknaden på lördag, men vet inte än, får se hur allt blir. Igår på mitt engelska prov tror jag iallafall att jag kan få vg, skrev i nästan allt förutom några ord. Men på so provet blev det 5 poäng från g, men det va ju för fan inte ens några frågor som hängde ihop med det man läste på dom sidorna som jag fick läsa till i boken, så där e jag lite sur, fick G+ på mitt matteprov jag gjorde förrra veckan iallafall. Så med prov ligger jag väl hyfsat bra till, imorgon är det svenska prov, nästa onsdag fysik prov, så börjar inte 9 utan halv. Sen onsdan efter det har jag prov i biologi, rätt mycket att plugga ändå nästa vecka och veckan efter, det är lite smått trist. Och jag vet fan inte vad jag ska göra vecka 44, har ju höstlov då, vill åka bort från åmål, hade vart sjukt kul att åka till Linköping några dagar och träffa dom som bor där, men hade även vart kul att åka till varberg och träffa släktingar, vet inte vilket jag ska välja, båda två, ett av alternativen? För i åmål tänker jag defenitivt inte stanna på lovet, det kan alla bara glömma. Och idag kommer skolan suga för när jag börjar har jag fysik sen efter det biologi, med en lärare som låter som en jävla kråka, helt förjävligt låter det vafan?!
Och jusste, ni måste ju kolla in http://septemberliinnea.blogg.se/

Och jag tänker göra något så galet som att skaffa sidecut, vill man inte ha det vissa dagar kan man faktiskt dölja den. Nu är det bestämt, när jag inskaffat hårförlägning och klipper mig, blir det sidecut! Skiter i vad alla andra säger. Men hur ska jag ha den?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman du är bäst! <3

2010-10-07 @ 08:14:39
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0