Ni som läser min blogg..

.. Kan ju iallafall kommentera än att bara kika in som ni verkar göra, är uppe i 200 läsare igen, men kanppt några kommentarer, vad är felet på er?! Min blogg är bäst så kommentera det, ok?! Jag va inte i skolan idag. Men jag ska dit imorgon, pratat med pappa om det, får hoppas det blir bättre när jag fått tid hos doktor osv. Imorgon sover jag hos min syster i åmål, men ska försöka plugga mycke imorgon, har prov på onsdag också, även på fredag ska jag ha prov, så jag har altså tre prov denna veckan, sjukt jobbigt. Men detta klarar jag, ser det bara som en chans till utlandsresa och sen flytta, så ska satsa stenhårt på minst g i alla ämnen. Men nu ska jag göra chokladpudding för jag blev sugen på det nu när jag bloggade.

Känns som om någon skjuter mig i huvet eller något, har as ont i ena sidan av huvudet :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0