Tjaa!

Från idag till Torsdag ska jag sova hos min syster, måste bort från dårhuset här, jag vill inte vara i närheten av detta jävla maset hela jävla tiden, jag mår bara sämst när hon är här, men nu ska vi va posetiva! :D Jag packar, jag ska ta med min kamera till min syster kanske drar ut och fotar senare idag, vill göra det, men först måste jag plugga, det är tråkigt men det måste man ändå göra ju :D Jag känner mig som en knarkare med alla tabletter jag måste ta förresten :D Bara såå ni vet lixom :D Och jag ska klippa sidecut snart, men hårförlägningen blir när jag kommer hem från egypten, pappa ska leta resa idag tror jag :D Äntligen ska jag göra sidecut, velat göra det sen i våras vafan?! Nu jävlar kör vi på sidecut! :D

Jag är sjuk, och mina tabletter funkar nu, jag är toker! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0