svar

isabella om För seg.:
hej , heter isabella o har en fråga till dej (: undrar varför du inte får några kommentarer? eftersom du säger att du har typ 300 läsare, men skulle va så glad om du svara seriöst på min fråga för du är min förebild o jag älskar dej sjukt mycket lixom så snälla, snälla, snälla svara <3<3<3


Svar: Jo det är såhär, de flesta av mina läsare är mina vänner, som inte fattar hur man kommenterar och sen är det mina släktingar, men just nu varierar mina läsare mellan 150-300 de har dom gjort den senasre tiden också, och sen så har det vart helt knas med min dator så jag råkat radera en del kommentarer istället för att publicera dom, hoppas du fick ett bra svar nu :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

hur äre? :)

2010-09-11 @ 19:44:41
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: isabella

tack för att du svara på min fråga :) men hur är det egentligen att få elaka kommentarer?



fick ett jättebra svara , bellabuus <3

2010-09-12 @ 08:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0